Idag!



Nu ska jag in i duschen, fixa mig och så sen ska jag
träffa Malin på centrum får se vad vi ska hitta på, ska i
alla fall ut.. Sen hoppas jag det den andra planen idag blir
av. Typ bara måste bli av.. Men i alla fall nu är jag lite något
stressad.

Jag och Malin möttes upp, vi typ gjorde inte så mycket.. Sen fick
jag tvångstanke att jag skulle färga håret haha så köpte färg
sen åkte vi hem till mig. Efter någon timme så kom Rebecka
hem till mig också, det va trevlans! Sen gick Rebecka med Malin
och jag cyklade sen skulle jag iväg och snacka..

Tog en sväng förbi Malin innan jag skulle cykla hem.. Typ gjorde inte
så mycket åt lite sen kollade tv sen somna jag typ på en gång!

Vaknade mitt i natten då saknade jag min säng så jag gick upp och
la mig där istället, det va så skönt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0