Lucky day



Enligt mitt horoskop i min tidning så är de min tur dag idag.. Har längtat
som fan för behöver verkligen en sån här dag.

Dagen börja inte bra  vakna typ halv 4 - 4 imorse någon gång kunde
inte somna försen typ 5 - 6. Det sög men i alla fall. Sen har jag sprungit
runt här hemma  och plockat upp mina kläder som ligger överallt..
Det känns bra! Har lite kvar men jag de tar jag senare tror jag..

Får se vad som händer idag ska i alla fall ut med malin, soffan och denice!
Det ska ju bli allt för trevligt tycker jag då.. Sen tjata Stavis om fest och
Eazt tjatar om promenad. Blir nog inge av de, sparar mig till lördans
festligheter ist.

NU ska jag röka

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0