Miss U

Önskar jag fick chansen att prata med dig en sista gång.
Det är så mycket jag vill veta, så mycket jag vill ha svar på,
så många frågor som inte fått några svar.

Imorgon har det gått 10 månader och det känns som igår.
Under den här tiden har jag inte ens funnit mod till att ta bort
ditt nr, även fast du är borta så vill jag ringa dig.

Det är jobbigt utan dig på jorden, alla saknar dig & älskar dig!
Du var en ängel för många av oss. En riktigt bra vän som man
kunde lita på och som nästan aldrig talade om sina problem,
var bara mest till för att hjälpa andra, du va underbar.

Behöver dig, vi ses! <3


Kommentarer
Postat av: denise

jag känner som dig helene, och det vet du.

2009-08-28 @ 18:10:07
URL: http://denisehinkelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0