Om igår och idag



(Resultatet ifrån G-test och hårfärgningen, hade ingen bild men den här färgen är det nu)

Igår när jag kom hem ifrån stan så mötte jag upp en upprörd Malin. Vi pratade
ut lite och när hon mådde lite bättre så traskade vi runt och fixade lite saker.
Köpte bland annat hårfärg som jag efter någon timme åkte hem och
gjorde, tog bara 10 min och blev något lyckat men ville färga en till gång.
Senare när jag haft färgat klart och fått i mig lite mat så cyklade jag ut igen
och mötte upp henne. Jag gjorde bland annat ett G-test och sedan fick vi
besök av Sosse, han e grymt trevlig.

Vi garvade bra mycket där ett tag sen blev de väldigt kallt så jag tog mig hemåt
och där slutade dagen.

Idag klev jag upp ganska tidigt. Började dammsuga det första jag gjorde medans
mamma torkade fönstrena men orkade inte dammsuga allt för var så hungrig.

Lyckades trycka i mig lite frukost och prata med Malin om lite allt möjligt men det
var trevligt men sen kunde hon inte prata mer.

Nu har det gått lång tid och jag har hunnit tvätta nästan allt, färgat håret och hjälpt med
maten. Så nu sitter jag bara här och bloggar för snart är det dags att fixa sig ska
snart röra mig ut och sen blir det grillfest ikväll. Ska bli riktigt trevligt så att säga.

Men nu ska jag inte uppehålla er nå mer utan nu ska jag ut och röka sen är jag
skapligt hungrig nu också, var ett par timmar sen jag åt.

C ya

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0