School

Han inte blogga igår hade fullt upp här hemma med att fixa
massa saker. Sen var jag ut och träffade Sofia i någon timme,
det var trevligt. Vi gjorde inte så mycket satt mest och pratade.

Somnade jätte sent och sov som en kratta inatt pga min oro för att
jag skulle försova mig vilket jag VERKLIGEN inte gjorde. Vaknade
ett par timmar innan och sov, vakna (on and off) hela morgonen!

Jaja jag kom upp och iväg till skolan, va bara där en timme sen slutade
vi. Självklart var det ju en jävla massa krångel också men det får man väl
ta och sätta klorna i imorgon istället.

När jag kom hem åt jag lite och somnade på en gång, var så himla trött.
Nu ska jag väl ut och röka sen ska jag väl inte göra så mycket mer,
typ kollat på klipp i flera timmar, jag fastnade efter att jag hade kollat
på ett klipp, FAN! Jaja jag skriver mer imorgon.

LYX börjar 12.00 imorgon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0