Värdelöst

Helt omöjligt att få tag på dig just nu och jag vet inte
vad jag ska ta mig till. Det är väl som jag tror.. Men de
kan jag ju heller inte få bekräftat.. Känner mig inte på
bra humör idag.

Ska ta av mig alla blöta kläder äta nått kanske sen kommer
jag säkert somna.. Fult med blandade känslor, mår inte alls bra.
Hoppas allt löser sig bara eller att jag gör som planerat.
Men inte så lätt så att säga.

Får se om jag drar ut igen det regnar och jag är inte på humör
inte ens för att sitta här, kolla tv.... Bara typ röka sova och äta.

Funderar på att gå ut och ta en cigg och ringa stavis, fråga vad jag ska
ta mig till här i världen.. Den är hopplös i stort sätt.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0