Vilken vecka!

Den här veckan har gott fort och nu är det helg!
Sjukt jävla skönt måste jag ju säga... Idag har jag varit i
skolan typ hela dagen eller nått sen drog jag ner på stan
käkade på Jensen med mor och far, det va as gott men
efterätten va ju inte succé men den funka i alla fall.

Efter det tog vi bussen till marknaden, det va najs men sen
kom de reeeegn! Inte så värst mycket iofs men regn som regn.
Gick runt massa i alla fall, plocka på mig ett skärp, armband och
lite annat. Kanske blir ner imorgon igen eller på söndag.
Imorgon blir det nog stan ist och se om jag hittar nå fint!

Oavsett vad så blir det v-ås imorgon eftersom jag ska hänga med
idah bruden, det ska bli much FUN! Får se blir väl lite blandat
tror jag. Får la se vad vi kommer på men vi båda är fest-sugna!

Aja peace out nu ska jag ringa en friend..


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0