14.24



Nu är de söndag men om man ska försöka tänkta positivt så är de ju inte långt kvar tills jullovet så man får väl helt enkelt hoppas på att sista veckan ska flyta på fort och att de ska gå bra med alla skolgrejer.

Har precis gjort internationella relations uppg som jag ska redovisa på torsdag. Hoppas jag gjort rätt bara för den va ganska svår som allt annat i den kursen. Nu ska jag sätta på en film som jag sen ska skriva om och som också ska redovisas nästa vecka på onsdag i svenska. Känns som att den uppgiften också kommer bli en utmaning men jag får helt enkelt ha min tro på att jag gör rätt.

Nu blev de mycket skolsaker men om man bortser från se så kanske jag hittar på något sen ikväll, vi får se hur de blir men nu är de dags att fortsätta så I'm out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0