19.04

Som sagt mycket festande i helgen ska de bli. Måste bara säga grattis till min underbara vän Ann för hon fyller 18 idag så för en gång skull, släng in en kommentar på min blogg och skriv grattis till min vän.

Imorgon ska hon firas, lite förfest sen krogen på de. Ska jobba imorgon också, börjar 12 till kl 4 sen blir de massa fix och don vart man ska sova eller hur man tar sig hem osv. Massa problem där men de löser sig nog, hoppas jag.

Sen ska jag med Ann upp och jobba på lördagen så får se hur de blir med de om jag inte kan sova hos någon. Hoppas jag kan de annars blir de som sagt väldigt mycket problem! På lördag kväll är de fest igen för då är de VM efterfesten man ska på, samma sak där.. Problem att ta sig hem men de måste lösa sig..

Halvt panik nu men försöker att tänkta positivt.

Jag har varit duktig idag, jag har pluggat och har en halv sak och en hel sak att göra kvar. Det gör jag nog på söndag eller nått tror jag.

Hmm. Ajuste sen åkte jag in och fixade lite småsaker på centrum idag också bland annat så köpte jag:
inte just dom på bilden men ah ni fattar. Ska testa de idag, hoppas de funkar lika bra som de sägs. I'm so happy now.. Allt för mitt hår liksom! Aja nej nu ska jag kolla lite tv för de förtjänar jag!

Hörs nog imorgon eller senare i helgen.. I'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0