20.14

Fredag

Idag blev de fira julen med vännerna. Dagen började med att familjen åkte hem till morfar och såklart kunde jag inte låta bli fläsksteken så de slutade i att jag satt och åt mat medans alla andra fikade. Det va mysigt att träffa alla i alla fall.

Efter de åkte vi och handla sen släppte familjen av mig hemma hos Lizzi. Amelia kom samtidigt, när vi kom upp så bjöd jag bruttorna på lite mat innan vi skulle fixa oss. Sen kom de fler och vi började kvällen.



Finns massa bilder från kvällen men har dom inte, får dom nog sen skulle jag tro. Men hitta en bild på mig från de vi höll på att fixa oss. Hade bara håret kvar att fixa men tången skulle bli varm.

Vi förfesta sen blev vi hämtade och körda till krogen. Där var de drag redan i kön in. Ja, vi höll igång tillsde stängde i alla fall. Fick lite frikort påvägen ut. Sen gick vi till donken efter att vi garvat sönder oss. Där var de kaos såklart. Aja jag och Lizzi tryckte i oss massa mat, vi höll på att hungra ihjäl. Vi stog utanför donken i typ 3 h.
Kvällen var bra jävla lyckad, obviously.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0