21.09

4 städer på två dagar

I tisdags klev jag upp tidigt och åkte in till v-ås där jag mötte upp Tina. Vi gick och åt lite frukost sen var de dags att hoppa på tåget till sthlm. Taggade va vi som fan.. Vi stod och klämde in oss i ett hörn för de fanns inga platser men de slutade med att vi fick mega lyx istället och hamna i vip vagnen.

När vi kom fram till sthlm så va vi igång och börja härja runt. Kommer nog lite bilder sen måste få dom först! Vi hade de hur bra som helst tills jag fick sjukt ont i mina fötter av mina 10 cm höga klackar, så dumt jag vet. Vilket fall som helst visste jag inte vart jag skulle ta vägen gick runt i minst 6 sko affärer, tillslut hitta jag ett par skor då var jag på topp igen. Blev några affärer till sen gick vi till Jensen.

Vi satt där och garvade så mycket att jag trodde käken skulle hoppa ur led på mig och skratta man så ville man gråta för de gjorde så ont i skrattmusklerna. AWESOME! Folk som satt i närheten började t.o.m skratta och titta på oss och le, ah kul var de i alla fall.

Sen var de vidare ut till något mysigt ställe de va mycke trevligt. Gick till tåget sen men då skulle de inte komma men de löste grabbarna Igor. Först åkte vi till uppsala sen från uppsala till enköping och där blev de lite efter party med skumpa och vin! Äkta top notch *stavningen*. Somnade på morgonen någon gång vid 5 kanske sen upp igen vid 9 och åkte hem vid 10 till v-ås.

Först en snabbis till Tina och fixa lite saker sen vidare ner på stan och shoppade mer. När jag kom hem var jag helt slut, ont lite överallt och trött som fan. Va bara och äta sen åka iväg igen. Kom hem för ett tag sen och sitter nu och kollar på Victoria's secret fashion show men de sluta precis så nu blir de film.

Här är bilder på de jag köpte:










 

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0