21.29



Jennifer, Jag, Andy och Ann.



Jag & Jennifer, här var man party!



Här är vi återigen. Här va nog alla party!

Igår va jag och jobba på VM från kl 12.00 - 16.00, det gick bra, bara de att vi inte hade något att göra i stort sätt. Så jag drog lite tidigare sen var de bara hem och packa ner de jag skulle ha med mig och sen göra sig iordning för kvällen.

Tog bussen tillbaka in till stan så mötte jag upp lite vänner på bussen, alltid lika trevligt med sällskap från gott folk. Väl framme mötte jag upp Jennifer. Då drog vi in på donken för jag hade inte ätit mat och skulle inte hinna springa och köpa god mat så de fick bli äcklig mat på donken. Sen tog vi bussen hem till Ann, där var de inte så mycket party men ändå party.

Sen blev de utgång, minns faktiskt inte när vi drog ut runt 11 om jag inte misstar mig. Sen gick vi in och parta järnet för Ann är ju 18 nu och de måsteman ju fira ordentligt. Det blev grattis låt och vi kasta upp henne i luften och grejjer, de va super party haha!

Shotarna va goda som fan, orgasm i munnen ungefär! Vi drog från krogen strax efter 1 tror jag haha, in på donken där jag hämta vatten sen fick jag för mig att gå till stationen, de tog en stund haha! Väl framme fick jag sitta och vänta ett bra tag på bussen men sen kom den. Katastrof på bussen, SÅ JÄVLA KISSNÖDIG! Det va sjukt va jag trodde jag skulle kissa på mig alltså men men fick sällskap på bussen också de va allt härligt.

Gissa vem som va av bussen först av alla.. JAAAAAAAAAAAAG! Sen lubba jag därifrån med Teddy bakom mig så hon kunde täcka mig när jag skulle kissa, vilken ängel! Sen kom min taxi då tog jag med mig Emma i den så släppte vi av henne påvägen. Mycket trevlig kväll måste jag säga men morgonen efter va ju mindre rolig.....

.....fortsättningföljer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0