21.56

Va till Um idag och ah dom skulle gö massa, kanske inte ska gå in på detaljer. Men hon jag brukar gå till dissa mig som fan de va inte okej. Men de gick bra ändå. Sen gick jag till apoteket. Efter de åkte jag till bombadier och gjorde inte så mycket, hann kolla på sista perioden. Och blir man förvånad, Danmark förlorade!

Dom har inte vunnit en ända match men dom har kämpat ändå men ändå riktigt besviken. Åkte hem sen när jag gjort de jag skulle göra sen har jag väl inte gjort så mycket. Handla lite och sen när jag kom hem va jag så hungrig att man kunde höra min hungriga mage på långa vägar haha! Stoppa i nått i den sen somna jag som vanligt.

Städat lite i mitt vardagsrum också, STOLT! Kollat tv, setat vid datorn osv. Nu ska jag fortsätta sitta här samtidigt som jag kollar lite tv så vi hörs imorgon. JAG ÄR LEDIG DÅ, fast har lite plugg och göra.. Det suger.. Nu pladdrar jag bara lika bäst att jag drar mig ur.. I'm out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0