22.37

Chill weekend ore not?

Fredags var de julavslutningen ju, de va fint men hade förväntat mig att dagens planer skulle hållit men de gjorde dom inte. På lördagen gjorde jag inget som jag kan minnas i alla fall, tog de lungt och så i guess. Och i söndags så var jag helt enkelt inte mig själv eller nått. Gjorde inget då heller som va märkvärdigt.

Sen blev de ny vecka och den började inge bra alls. Det började inte ens där tog allt slut. Men tillslut senare på kvällen så tog jag mig in till underbara T.I och väl framme så gick vi och småhandla lite inför kvällens fika osv. När vi kommer tillbaka gjorde vi iordning något varmt som fick bli varm choklad (our style) och tog en cigg på de. Prata av oss och ja tjejstuff.

Tiden gick och skulle egentligen åka hem men de blev annat. Då kom Inga&Olga och de slutade i att vi fixa oss och åkte till tillberga. Fråga mig inte.. Vilket fall som helst så var de katastrof så vi va där en kort stund och sen åkte vi tillbaka till västerås och drog förbi donken. Hur kul kan man ha där liksom, Olga&Inga och Samer kan ha de hur kul som helst. Filmklippen är underbara och förmodligen ska ni få se en bit av vårat mc' KUL!

Sen kom vi hem igen och då slogs tv:n och datorn på och munnen gick igång. Kom i säng 5 på morgonen och sen upp tidigt, promenad fram o tillbaka till lasarettet sen fix & don innan stan. Väl nere där så blev de en fika och massa prat och mysigt var de eftersom de är så kyligt ute.

Efter de så gick vi till Oliver twist och satt oss där och hade de bra, framtidsplaner och ja u name it liksom. Sen var de tyvärr slut på de roliga och jag åkte hem.

Trevlig start på veckan och så ska vi ses igen på mellandags rean för då blir de förhoppningsvis sthlm för oss och några till, ser jag fram emot i alla fall. Nu ska jag vara bara för mig själv och kolla på lite avsnitt från O.C faktiskt. Gamla och så men behöver få ut lite känslor så de låter som en bra idé tycker jag.

(Hade tyvärr inga bilder från gårdagen eller dagen men kommer nog senare skulle jag tro)

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0