Bra dag idag.. fint väder



... ah de är de ju verkligen inte kan vi ju konstatera! Och jag själv är heller inte så glad. Känns som att allt bara går neråt, verkligen neråt. Skolan suger verkligen när ska man få en lugn dag inte ens i helgen får man en lugn dag förutom idag typ och då skiter sig alltihopa, vill ju typ bara lägga sig at böla i något hörn.

Är verkligen bitterfitta idag men jag får väl försöka göra de bästa av situationen men de slutar väl med att jag går och blir galen istället och vet ju om att är de såhär idag kommer de vara värre imorgon.

Kan liksom inte göra en enda grej utan att jag blir arg, kan inte ens skriva. Vill få så mycket gjort och vissa om dom sakerna måste bli gjorda men jag har liksom ingen motivation eftersom allt bara går åt helvete hela tiden. Nu är jag pank dessutom som jag typ VÄLDIGT sällan är och de suger ännu mer och så fort jag tänker på de blir jag bara så arg.

Kommer ju aldrig få ihop till London. Har fullproppat min ekonomi till nästa sommar man ba skit kul. Så jävla trött på att folk är så jävla snåla mot mig alltså jag bjuder jämt och ständigt men får fan aldrig nå tillbaka de är vissa som bjussar tillbaka men inte många.

Skulle kunna fortsätta skriva såhär mer och mer men kommer ändå inte komma någon vart med de jag skriver. Jag kunde ha suttit på förfest nu med Linnea med fler och de gör jag ju inte. Fyfan kan inte ens tänka på de.
Finns inge mer att säga så I'm out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0