Make it better?

Idag har jag gjort nationella, det gick bra.. Tog typ 2 h för mig innan jag blev klar men samtidigt så var jag verkligen nöjd. Fick höra från andra klassen att våran lärare hade gått in och sagt till deras lärare att ingen i våran klass tog de på allvar. För det första undrar jag hur man kan säga sådär när andra kan höra och för de andra hur man kan resonera på de sättet. Så ska man sitta 5 timmar och skriva bara för att folk inte ska tro att man inte tar saker o ting på allvar fan..

Blir sjukt jävla irriterad. Man har olika taktiker och man presterar olika snabbt. Sen är de ju såhär också, det beror ju på hur man lägger upp uppgiften inte hur lång tid den tar. Jag skrev typ som en skiss eller vad man nu ska kalla det för, den fungerade som en mindmapp iaf. Sen skrev jag bara tills jag blev klar och sen när jag var klar, läste jag igenom det insåg att jag skulle kunna göra bättre men det räcker med att vara nöjd och känna att man själv uppnåt något. Sen finns de ju dom som kanske satsar på MVG och sitter kvar 2 timmar och putsar till allt.

Usch... så himla störande. Har verkligen varit på dåligt humör eller nått idag. Inte dåligt humör kanske men har väl i alla fall varit en liten bitterfitta. När jag kom hem satt jag mig framför tv, det va inge bra skulle börjat göra de jag skulle ha gjort idag men så smart är man ju inte. Det som skulle vara en liten stund vid tv blev till närmare 4 h sömn! Man är som man är helt enkelt.

Nu har jag i alla fall pluggat till provet jag har imorgon sen ska jag fota och jobba med matten imorgon skulle jag tro eller ah fota de måste jag men matten ah fan hoppas jag inte är så trött bara och somnar måste fan gört.

Nu ska jag kolla fejjan sen ska jag troligtvis boka studentmössan och sen leta upp ett papper jag måste ha med mig imorgon.

Imorgon får jag hämta ut väskan. YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0