That's some scary shiet

Veckan som inte är slut än....

På måndag har vi som vanligt väldigt kort dag, det slutade med att jag tog en fika på stan med Lorre och Amelia på stugan. Det va asmys! Vi gick på stan lite, hade lite jag skulle fixa så fick man de gjort också.
När jag kom hem åt jag väl eller vad man nu kan kalla det för.. Sen drog jag hem till Stavvan och kolla rulle, i vanlig ordning.
Under tiden han jag få en killer huvudvärk som jag tror jag kan kalla föra mega migrän eller nått, det var i vilket fall som helst verkligen HEMSKT!

Jadu tisdagen var oväntad.. Skulle väl helst sluppit den dagen. Ner på stan i alla fall med Ann. Tog en sväng förbi musses och sen förbi nått annat sen till um. Då hade vi massa bus för oss! Whoop whoop, we like it...

Tror inte man kan säga så mycket om onsdan, dels för att jag kanske inte minns så mycket och sen för att det hände nog inget den dagen som är värt att skriva om.

Igår var det torsdag och alla lektioner förutom en var inställd, LYCKAT! Fattar fortfarande inte varför jag lät mig själv övertalas och åka, helt sinnesjukt och ovärt så det vara härjar om de. Men anyway, innan skolan så drog jag ner på stan och mötta upp nåra friends på stugan, fresh!

Å VAFAN sitter jag här för... en fredag kväll?! Jävla offer... Det är liksom fredag den 13 och jag sitter själv, mm precis, verkligen inte kul. 





kommer nog aldrig släppa taget om dig för du är verkligen den mest underbaraste personen jag mött i
mitt liv och känslorna för dig kommer alltid finnas kvar där dom vakna och somnade in.

du betydde och betyder fortfarande mycket för mig och vet inte hur jag ska klara mig utan dig vid min sida
om man nu kan säga så.

orkar inte tänka längre 7 eller 8 månader rinner fort iväg men minnerna stannar föralltid

min 4-ever drömkillen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0