Damp?!

Verkligen ingen bra dag. Massa hemskheter. Var nära på att spy två gånger idag, det var inge roligt. Va typ helt skräckslagen var så rädd att jag skulle spy på resturangen sen andra gången i skolan. Vem fan vill lägga en kaka i skolan framför alla liksom, NEJ TACK!

Sen fick ju våran UNDERBARA lärare damp idag såklart. Orkar fan inte lyssna, such a suckii person! I vilket fall som helst så har jag crack ont i mina ben av någon konstig anledning, har inge svar men anar väl vad de kan bero på.

Nog om det nu, ganska ointressant nu ska jag lägga mig ner en kort stund sen blir jag hämtad av Stavis efter att han hämtat upp Ann. Hoppas bara det blir kul bara, tänker fan inte spela. Det är inte alltid så kul måste jag säga, typ när man dricker kanske och sen när det precis hade kommit men inte nu längre typ.

OJ nu ringde mobilen, måste ta det här så vi hörs <3

GOHELG!!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0