FÖRLÅT!

Jag är jätte sjuk, det är därför jag inte skrivit här så mycket. Blev sjuk i fredags sen har jag varit sjuk sen dess. Inte roligt kan jag säga er. Missade prövningen på student mössorna idag men får ta de någon annan dag istället. Har inte gjort något speciellt alls under dom här dagarna, orkar inte mycket.

Fick dunder ont i huvet nu precis innan Ugly B och D.H :( that suck's... Vad ska jag ta mig till, vill krypa ur min kropp. Får väl testa ta en brus men så rädd att jag spyr av skiten men har väl inge val vilket fall som helst, men först vill jag ha en cigg. (RÖKNING SUGER)

Ett skott i pannan är en säker död och förmodligen ganska billig om man tänker efter, vafan tänker man med liksom. USCH!

Ajuste jag har fått massa fläckar på min hand.. RÄDD! Men det gör nog inget. Dum som jag är har jag testat skrubbat bort de men de gick inte haha. Måste kila nu innan jag sprängs.. Sorry!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0