Psyk dag

I fredas hade jag tänkt mig att det skulle bli en riktigt bra dag men de kan man väl inte säga att det blev. Det gick väl ganska bra i skolan i alla fall och sen när Jag & Ann åkte ner på stan där vi skulle möta upp min mamma, syster och hennes kille. Vi skulle gå och äta lite middag. Det var ju trevlans, och självklart fick Ann följa med så tryckte vi i henne lite mat också.

I vilket fall som helst så skulle jag shoppa men det gick verkligen inte bra. Som sagt dagen var inte den bästa men det var skönt att komma hem sen på kvällen. Ringde till Sandra, min andra syster och fick prata av mig lite då kändes det lite bättre.

Fick ett par uppmuntrade ord på vägen hem också, då får du hoppas på en bättre dag imorgon.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0