"Sanningen" kommer fram...

Gårdagen var ju inte den bästa men jag fick chansen att göra den här dagen till en av dom bättre dagarna. Det gick väl sådär. Fick skjuts till v-ås.  Blev avsläppt hos Ann. Sen tog vi oss till bussen. När vi hade kommit ner på stan så mötte vi upp hennes kompis Tobbe. Vi gick runt på stan och jag fick ihop en del, men har mycket kvar.

Skopunkten:
2 par skor

H&M:
2 klänningar

Ginatricot:
Lång kofta
Klänning
Långtröja

Jag var verkligen inte på så bra humör den här dagen heller men som sagt wait for a better day! Vi tog oss hem till Ann och slappa på soffan medans vi försökte komma på vad vi skulle göra. Vi var festsugna och ville hitta en fest eller ha fest. När vi var ut och tog en cigg så hörde vi en fest någonstans. Ann tog upp sin mobil och skicka ett sms till RAKEL och fråga vart är festen vi hör? Som svar fick vi tillbaka typ länkar, nånting om psalmer eller vad de nu va, vilket fall som helst så skratta vi mycket. True story!

Vi belv lite hungriga så vi gjorde ordning lite mat det va precis vad min mage behövde. Mådde inte så bra på kvällen men det slutade med att Ann, jag och Mogge åkte till Vallby på "fest" i alla fall om man verkligen kan kalla det för fest, KNAPPAST! Den sög verkligen men det var en super gullig hund där. Blev dökär, det var höjdpunkten på dagen!

Vi hamnade på donken i slutet av kvällen, där skrattade vi bra jävla mycket. "VART ÄR MIN DINOSARIE?" Sprang runt som en galning. Helt hysterisk! Fyfan vi fick oss ett gott skratt i alla fall. Sen åkte vi hem till Ann igen och satt och snacka massa crap.

Nattsamtalet fick mig att fundera.

Det jag skulle komma till var att det blev ingen bra dag..


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0