Min power tisdag!!

Först var jag till skolan, det gick as bra är stolt över mig själv att jag
typ blivit klar med IR och att jag hade bra flyt på Hi. Jag äger idag.

Morgonen startade däremot inte så bra men det är en long story.
På bussen fick jag massa grejjer i tankarna och det sluta med att jag
tryckte i mig lite mat sen var jag ut och sprang. Börja springa vid 5 typ
och var färdig till strax efter 7, de där bevis allt att jag har ett sunt förnuft!

Så blir springa typ två gånger i veckan ungefär, sen kommer gymningen
igång så småningom men nu tar vi en sak i taget, ska få pengar först!

Nu ska jag fortsätta kolla idol, borsta håret ska jag göra också, c ya!!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0