My weekend

Helgen har varit jobbig. Har haft ont i huvet och så det var
verkligen ingen vidare helg men har fått lite saker gjort i alla
fall.

Ann kom över idag så pluggade vi så mycket vi hann tills hon skulle
dra hem. Haha garvade sönder mig när vi hade lämnat av henne för
bilen typ la av sen fick vi inte igång den, haha jag dog. Men tillslut gick
det i alla fall.

Har hunnit med att tvätta lite idag också men mamma tog över efter
ett tag eftersom jag skulle plugga.

Synd att jag inte kunde följa med till STCC i helgen, så har gått och
deppat över det också. Fyfan, de sög verkligen.. Men de kommer fler
gånger såklart.

Nu ska jag kolla film har fortfarande huvudvärk, wää! Men skriver kanske
imorgon efter jag varit hos läkaren.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0