PANIK!



Torsdag eftermidda var helt sjuk. Lång dag i skolan, hade inte ätit
mer än 4a mackor på hela dagen och jag dog av hunger, skulle tagit tåget
med Malin men hennes tåg va försenat pga signalfel. Hon hade setat på 
sitt tåg i 1 h och 30 min sen fick hon panik och blev avsläppt. 

Vårat tåg var lite seg startat med men jag tänkte, de va säkert bara nått tåg 
som skulle byta spår eller nått innan vi kunde åka, men nej nej. 
Klev på tåget 17.10 ungefär och klev av tåget ca 18.50. Jag hade panik och
gud vet vad jag hade gjort om vi kommit ännu mer sent än va vi redan va. 

Sen släppte dom aldrig av mig i dingtuna, sitter på tåget och vi står i dingtuna, 
jag grips av panik och vill komma av tåget. Jag letar upp kondoktören och 
säger att dom ska öppna dörrarna så jag kan kliva av, han börjar fippla med någon
kontakt telefon moj eller nått. Står där och väntar helt panikslaget på att 
dörrarna ska öppna sig men så börjar tåget rulla iväg istället. 

Pissar på dom! För det första hur kan dom börja åka iväg med tåget från västerås 
sen typ inte ens 1 km därifrån stannar dom och säger att de är signalfel, det måste
dom väl ha vetat från första början. Jävla fyfan va arg jag är, dom lär ha förlorat
mycket på dessa förseningar och de gör mig EXTREMT lycklig! 

TRUE STORY!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0