Something is wrong with me

Har verkligen mått riktigt dåligt dom senaste månaderna.
I början mådde jag illa lite från och till men efter ett par månader
och bara en vecka kvar tills jag ska till läkaren och kolla upp det
så blir jag sämre. Känns inte som om någon tar detta seriöst men
dör jag pga brist på näring och sånt så är det inte mitt fel då är
det sjukvårdens fel.

Det är verkligen inte normalt att gå och må illa
hela dagarna med något kort uppehåll då och då. Sen känna sig jätte yr
och ja fyfan, känner mig döende! This sucks. Nu fick jag höra nå skumt
här i datasalen så jag ska ta reda på lite men skriver kanske i helgen.

Har förjävla mycket att göra plus att jag verkligen mår dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0