Tisdag - Onsdag



Efter massa stök fram och tillbaka så slutade de med att
jag åkte till stan på kvällen. Drog till gryta och kollade film
där med mina friends. De va skratt och tårar hela vägen igenom
tills jag och Amelia drog. Hon skjutsade mig på sin cykel de va
ju igen höjdare för min del men vilket som så kolla vi simpsons
innan vi sov.

Vakna typ ett 40 tal ggr men så fick det bli. Sen klev vi upp drog i oss
en frukost och kolla klart på filmen innan vi skulle fixa oss och dra till skolan.
Blev en dusch, den va fin!

Det roliga va nämligen att jag sov ju hos Amelia och det va inte vi som höll
på att missa bussen bara jag, tycker jag är halv klantingt av mig, men
lucky me hann med bussen. True story!!

Blev skolan sen hämta far upp mig, vi kom hem tidigare än va jag trodde så
jag han blogga fan, de va ju fint. Snart ska vi till körskolan.
Fyfan låter jobbigt att säga det när man redan går i skolan, nu kommer det en till.
Ca mellan 17.00 - 20.30 kommer jag alltså sitta där och lyssna på någon som har
en massa att berätta, så vad du en gör och vem du än är, TYCK SYND OM MIG!


xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0