Tjabbalabba!

Kom nyss hem, va ute med Mallan det va skoj!
Vi snacka som vanligt om allt du kan tänka dig och
lite till sen innan jag for hem kollade jag in i Eazt
lägenhet, den va fin.

Sen rulla jag hem på min super-bike! HAHA! Blev på
ganska bra humör nu efter jag varit ute måste vara luften.

Iaf nu ska jag bara ta det lungt o sådär, skolan imorgon så
man ska väl typ lägga sig tidigt.

Måste bara erkänna en sak här, jag har varit sämst på att
blogga nu ett tag men jag är på bättringsvägen jag lovar!




Inte så gammal bild men heller inte ny eftersom jag har färgat
håret brunt, saknar blont! Men de är klart, blir aldrig nöjd
tänkte bara på hårets bästa!

Dröm sött /


xoxo


Kommentarer
Postat av: amelia

heeeeeej du

2009-09-09 @ 11:11:10
URL: http://theultimatehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0