17.50

Påsklovet mm

Torsdag, fredag och lördag jobbade jag dels på Silk och på OT som vanligt. Söndag och måndag tog jag de bara lungt för jag var helt slut och så värmde man självklart upp för kryssningen. Tisdagen började med att jag träffade Ann på stan efter att jag fixat mig och duscha.. Ah whatever sen gick vi till espresso house så tog jag en fika. Vi fixade dom sista sakerna på stan också sen tog vi oss till bussen.

Bussresam var helt okej sen äntligen framme på båten. Orkar inte gå in på detaljer de var bara hur kul som helst men som sagt, överskattat. Man hoppas så mycket mer än vad som i själva verket sker.

Sen kom man hem på onsdag kväll kasta i mig mat för jag va så himla hungrig sen tryna man väl lite också. Man sov ju inte direkt på kryssningen. Sen hela torsdagen tog jag de bara potatis för jag skulle vila upp mig till jobbet till helgen. Så jag har jobbat den här helgen med sen nu under veckan så är de praktiken som vanligt och glassigare än så kan de fan inte bli.

På fredag är eventet och de kommer blir hur bra som helst känner inte bara de på mig utan JAG VET! Eller ska jag säga vi vet. Men nu får de vara nog, ni fattar nog att jag har en hel del för mig och man jobbar ju på fredag sen är man inte så kalas på lördag så jag ska äntligen få träffa morfar som jag inte träffat på jätte länge, de ska bli kul. Sen hoppas jag väl på att komma igång med matten och bli klar med historian.

Men ni får ha de så bra så hörs vi... Orkar inte lägga upp bilder bara en som jag tog igår men resten får ni kolla på facebook om jag lägger upp de där snart.



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0