19.40

Nu kommer de en hel del måste jag säga.

Torsdag

Jadu minns inte så mycket men jag vet att jag jobbade på silk där jag gick runt och fungerade som en vimmel fotograf. Hade väl kul och så men ah jag vet inte va inte på bra humör så de va ju inte som de brukar vara. Vi filmade också de va grymt men jag testade aldrig på att filma de gjorde nästan bara Kim.

Fredag

När jag vakna mig duscha jag och fixa mig sen åkte jag med mamma och pappa hem till några kompisar. Påvägen dit köpte vi mat till mig. Sen när jag hade ätit tog jag de lungt en stund innan jag skulle gå till bussen. Sen efter att jag vilat lite och tryckt i mig några vindruvor så drog jag mig till v-ås för att jobba fast på riktigt.

Hade hur kul som helst och de gick väl sådär men jag blev blåst så de va mindre kul men vad ska man göra liksom. Sen åkte vi hem och sov.

Lördag

När vi vaknade upp blev vi helt galna de va 22 grader ute och solen stekte på oss. Vi tittade på varandra och förstod på en gång att vi va tvungna att öppna uteserveringen. Så vi åkte till jobbet lite tidigare och börja städa. De va ju inte rent så de behövdes VERKLIGEN haha! Sen ringde chefen och behövde någon som kunde hoppa in i garderoben så då peta vi in mig där. Jobbade i baren till 10 i alla fall men de är bra att lära sig garderoben med.

Man känner sig enormt trygg när man står där med vakterna och dom är bra jävla roliga och bland dom snällaste människorna man kan tänka sig. Ja mycket skratt blev de i alla fall. Sen när jag va färdig gick jag upp och städade sen så samla vi oss och åkte och parta lite.

Söndag

Vi partade fortfarande... Sen sov vi en stund och sen var de bara upp och hoppa sen gjorde jag några Shawty mackor (mina favoriter) och satt och gotta oss i solen. Efter mycket om och men så gick vi äntligen till Statiol där tog vi en varsin redlig hamburgare och börja skriva på framtiden! ♥

Sjukt bra helg men har kanske inte varit bäst eftersom de varit lite krångel men ändå så har den varit bra eftersom den spenderast med Shawty och Devil!

Familjen kom och hämtade mig sen åkte vi hem och jag tog de bara lungt och hängde med familjen... vet ni en sak, jag blev fyjävla sugen på pannkaka nu så jag ska tyvärr dra nu men ni får ha de så bra och imorgon så åker jag båt yaaaaaaaay. Studentkryssning here I come!!! Taggilation nu liksom...

Kram alla söta läsare!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0