20.45

80's

Vi började kl.10 idag och jag kommer ju tidigare så jag gick till espresso som vanligt. Sen efter en stund kom Ale i vanlig ordning. Bad han dricka en kaffe för han var bortom flötet haha nejdå men ah ändå LITE! Vi jobbade på ganska ordentligt sen fick vi lunch. Vi gick till gränden och käka och efter magen hällde jag i mig en kopp te innan jag skulle runt på stan och kolla om jag kunde hitta en 80 tals outfit till fredag och de gjorde jag.

Hittade faktiskt en hel del och de kommer bli hur bra som helst. Tog lite bilder men jag vill ju inte förstöra och lägga ut allt nu då blir de ju inte kul. Efter de möttes vi upp och gick till vasa parken och mådde i solen såklart. Sen fick vi samtal att vi fick sluta och att vi inte skulle jobba imorgon så de va bara goda nyheter men en dag utan att vi träffas de kan ju bli hur jobbigt som helst.

Känns som att vi är som en familj nu liksom. Kommer krama om praktiken när vi ska tillbaka jag vill verkligen inte tillbaka till skolan helt ärligt nu jag tror jag kommer ligga och gråta i veckor! Fyfan alltså ah nej nog med mitt babbel för jag måste in i duschen innan Grey's börjar.

Ha de bra. Kram!

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0