23.58

Svensk sommar? :/ Va hände där liksom..

Det blir sista minuten till Spanien åker på lördag ska bli så underbart och så hoppas jag att jag får jobb där också men de visar sig när jag kommer hem. Ska lära mig uppdatera mer så de kommer nog upp en hel del bilder sen när jag kommer hem.

Idag va Morfar, Moster och Sally här och såklart Alisson. Jag och Sally stod gjorde mat tillsamman såklart och pratade massor, hur trevligt som helst. Syster och svåger kom också över så vi åt middag allihopa. Jätte mysig dag eftersom man cyklade från hallsta till v-ås kolla på bio (Inception) och sen cykla tillbaka igår..

Imorgon så ska jag städa lite här hemma sen åker jag ner på stan och ska fixa lite, ska in till ex jobbet också för att skriva in mina timmar så jag kan få min sista lön. Sen möter jag upp Malin för några drinkar. :) Sen blir de hem och ta en dusch innan man sätter sig i bilen och åker till Arlanda :)

Ha de så bra så hörs vi när jag kommer hem!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0