en liten sneak peek

Ni kan få lite bilder nu ifrån min städning :) Ni får se lite av min så kallade Walk in closet :) Fast jag ska ha en finare och störra sen när jag flyttar hemifrån när de nu blir av! Men nu har jag i alla fall ordning & reda så som jag vill ha de.. Är ju så extrem pedant av mig & allt vad de nu är.. Helt galen ni skulle inte stå ut i mina skor!


Smycken & smink :)

Mitt vardagsrum :) Täcke & kudde ska de va!

Min lilla closet är ju absolut min favorit plats :) Men ni får bara en liten sneak peek! ;)

Nu ska jag kolla på en Debatt..? Fråga mig inte varför men den kommer nog vara ganska intressant. Ni får ha de underbart så länge alla fina underbara läsare :) Släng gärna in en kommentar med lite frågor om de är något ni undrar om mig, de kan vara vad som helst! :) Kram kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0