hej söndag

Jag försökte blogga igår genom min mobil men de gick inte som jag hade tänkt mig så ledsen för de. Försökte t.o.m imorse igen men ingen lycka där inte. Vilket fall som helst i alla fall så sov jag som en stock hela lördagen nästan, från de när jag kom hem tills jag blev väckt för de va mat.

Mot kvällen så insåg jag att jag hade blivit dum i huvet så jag åkte hem till Idah för att hon skulle lära mig något vettigt. Vi kom inte så långt med de så vi gick & köpte..



... dessa goda påsar och sen hade vi film mys! Så de blev en mys lördag, ville nästan gå ut igen fast blev ju inte så. Vakna upp imorse typ hundra ggr för jag hade hennes fötter i mitt ansikte, jag som har fotfobi.. Ni kan ju tänka er paniken. Vilket fall som helst iaf så klev vi upp runt 12 kanske då åt vi toast's, mmmh!

Umgicks någon timme till sen så kom Mor & Far och hämtade mig. När jag kom hem så städade jag & bäddade rent i sängen. Kom nyss ut från den sjukaste refreshing shower EVER! Nu blir de cigg och försöka få tag på Kilian!

Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0