hejdå på obestämd tid

Blir inge jobb, blir inge sthlm, blir inge hus, blir ingenting alls. Finns en lång förklaring men den orkar jag inte dra. Sen en sak till så bloggar jag nog inte på ett tag har liksom inget att säga, detta är privat varför jag inte kan blogga på ett tag. Hoppas ni inte blir allt för ledsen, tänker mest på Fanny nu som är min trogna läsare och de vore ju synd att förlora henne och jag hoppas att du inte hatar mig nu.

Jag mår bara inte bra och bryr mig om exakt ingenting just nu jag bara tappa alla känslor all glädje all lycka alltså allt.. Finns inget mer att säga men än en gång ledsen för att de är såhär nu.

Vi kanske hörs någon gång.. Tack för er som läste min blogg i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: fanny

men du, såklart jag inte hatar dig, hehe vad tror du egentligen :) Jag förstår. Ibland blir det inte som man tänkt sig :/ jag håller mina tummar och tår på att det vänder för dig! ta hand om dig!!

2010-12-02 @ 17:29:21
Postat av: Helene Ek

tack så mycket :) hoppas du ser mitt andra inlägg :))) och att jag inte förlora min första trogna läsare :(

2010-12-02 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0