inget vettigt från mig

Jag ber så mycket om ursäkt nu men jag har inte fått tag på bilderna från igår riktigt än. Jag va in på Bingos blogg men där finns dom ju självklart inte, har också kollat in på Silk men har inte kommit upp där heller. Så ni får tålamodigt vänta om de är OK.

VILKEN kväll.....! Jag hade verklige sjukt jävla kul. De va ös från mitt & ellas håll, kanske lite mindre ifrån Idahs håll eftersom she left us.. Mådde inte bra när jag vakna kan jag säga... då va de fortfarande snurrigt. Jag & Ella åkte ner på stan, jag köpte displayskyddet btw. Ah men kul som f****n hade jag igår i alla fall. OCH Bingo...... finner inga ord alltså! Damn!

Nej nu ska jag faktiskt ut & ta en cigg den lär behövas för just nu är jag ganska piss off på mina tankar.. Ta bort dom please goood!

Hörs kanske sen girls & boys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0