inte 100 % idag

Idag mår jag inte 100 % känner jag så de blir nog ganska svagt med bloggandet idag. Ni ska veta vilken tur jag hade, AF va ju stängd idag men de hade jag helt glömt bort helt men turen i oturen så kom en snubbe som skulle gå in dit som jag pratade med när jag va där sist, så han skrev under mina papper. Vilken snubbe alltså, kanoners!

Sen gjorde jag våfflor med mamma för ett tag sen de va gott som fan men nu mår man som man förtjänar. Usch mår illa som bara den. Längtar till Paradise Hotel så tills de börjar ska jag bara lägga mig & vila en stund. Hoppas ni haft en bra tisdag i alla fall, min har varit helt okej trots allt knas. Vi kanske hörs senare små gullfjun!


Kommentarer
Postat av: ella

vadå det var stängd? jag var ju där idag :p

2010-12-15 @ 00:49:16
Postat av: idah

men ams var ju inte alls stängt idag ? :D hihi

2010-12-15 @ 00:49:31
Postat av: Helene Ek

de är hallsta vi pratar om ;)

2010-12-15 @ 13:14:44
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0