julmys med lite släkt

Nu har man varit på lite julmys med några ifrån släkten :) Det var mysigt. Vi åt lite gröt och julskinka på macka sen blev de glögg & lite annat smått & gott till. Här får ni lite bilder :)








Det är så kul att se alla julgranar för ingen är den andra lik. Vi har inte satt upp våran än de ska man ju inte göra försen dagen innan julafton såklart. Nej, jag är massa mätt så jag ska lägga mig nu och bara ta de lungt och kolla lite film eller så kanske.

Hur har eran helg varit? :)


Kommentarer
Postat av: emmi

Vinnaren av Helgens blogg är nu utvald! Gå in och se om det var du. Om inte har du snart en ny chans. Kramar!

2010-12-19 @ 20:59:37
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i Veckans blogg hos mig.

Nu är vinnarna korade! Kanske var det du som vann.



Inför nästa vecka blir det Veckans Blogg Jul Special!



Ha en fortsatt härlig måndag!

2010-12-20 @ 11:44:51
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0