kaos eller vad?

Nu är jag arg, jag är riktigt arg.. Har inte kunnat blogga försen nu och har varit helt borta i skallen idag över att jag inte kunnat blogga försen nu. Orkar inte berätta alla anledningar men hoppas ni fösrtår ändå. Har haft de riktigt trevligt idag om man bortser ifrån kaoset med bloggandet.

Jag & sis klev upp sen fixade vi oss och åkte in till stan :) Där stötte jag på Ann och sen Jennifer! Mycket trevligt måste jag säga :) Skulle verkligen behöva bara luta mig bakåt nu och lyssna på lite musik, varit stressad hela dagen verkligen!

Dagens outfit


Sitter i bilen


Jag & Ann :)


Jag inne på Vero Moda tror jag de va :)


Imorgon så kommer Sanna hit så ska vi fixa oss tsm & laga middag :) Sen åker vi på förfester och sen vidare till krogen. Hatar krogen vi ska till men ah typ för sent redan eftersom alla bokat bord och sådär. Men vi kommer nog ha roligt ändå. :) Vad ska ni göra på nyår?

Nu ska jag bara ta de lungt för de behöver jag! Vilken dag alltså.. Förlåt igen underbara läsare för att de blev som de blev idag! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0