malin gästbloggar!

tjenaaaaaa:D helen sitter bredvid mig men hon bad mig att skriva för hon är för lat.. haha nerå men hon är lite upptagen.

träffade hellen och soffan på centrum sen tog vi bussen hem till hellen. snacka lite skit, jag fick mat för jag va så himla jätte hungrig. tjockisvarning? de va så länge sen alla träffades och umgicktes så de va jätte roligt att träffa dom. sen kom soffans pojk o hämta oss och körde oss hem till mig, men soffan drog. nu sitter jag och hellen hemma hos mig och min hund har blivit jätte kär i henne:(.. vi ska nog alla träffas imorgon igen, awesome. då blir de säkert massa bilder o sånt skit, som jag vet att ni alla vill se:D..


http://malinfredriksson.webblogg.se
jaaaaaaa jag ger mig själv en länk ba för ja e så cooooool. daa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0