one big step at time

Jag tar små kliv frammåt.
Idag tog jag ett steg i rätt riktning...

Jag vet vad jag vill
Jag håller mina drömmar nära hjärtat
Jag kommer klara av smärtan
Jag ska nå till toppen

Lyssna.. Du är huvudpersonen i ditt liv. Var rädd om tiden du har vid liv. Gör som jag gråt, va arg och allt vad de nu kan vara MEN kom ihåg du kan alltid finna en lösning på allt även fast de kan ta tid. Behandla alltid andra som du själv vill bli behandlad. Gör bara sånt som får dig att må bra!

Jag kan inte tacka skaparen till mitt liv tillräckligt. Jag har världens underbaraste familj & jag har vänner som jag är säker på alltid kommer finnas där för mig.

Det tar lång tid att inse saker och ting men de känns verkligen som att jag vet vem jag är nu och vem jag kommer förbli. Jag är så säker på mitt kött & blod. Jag är säker i mig själv.


Kommentarer
Postat av: shawty

glad för din skull!

2010-12-29 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0