shopping med sis

Har precis gjort mig färdig & väntar bara på att min sis ska komma och plocka upp mig sen åker vi iväg för lite shopping. Det finns inget bättre när man är ledsen att åka och shoppa lite med sin sis. Om ni undrar vad de är som tynger mitt hjärta så handlar de om kärleken och sen fick jag lite halv dåliga nyheter igår.

Men de ska bli skönt att komma ut en stund med sis så jag kommer på andra tankar för en kort stund. Finns inget bättre sätt en lite shopping när man är ledsen. Men vi hörs lite senare för nu kom sis :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

hoppas du har lite bilder o visa från shoppingen :D

2010-12-27 @ 19:16:39
Postat av: Helene

De kan du räkna med :)))

2010-12-27 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0