självmordsbombaren

Jag blir faktiskt jävligt rädd när jag tittar på de här klippet & alla andra klipp som finns ute på youtube. De är ju helt obeskrivligt, helt sjukt, helt ofattbart! Vad är de som händer med Sverige?! Man vågar inte gå utanför sin dörr, man vågar inte gå ensam i mörkret, man vågar inte göra någonting alls längre för att man kan bli skadad på så många sätt. Det är verkligen hur läskigt som helst. Jag är väldigt tacksam över att jag inte var där när de hände ska jag tala om för er och tycker verkligen synd om dom som såg de där på riktigt, man lär ju få mardrömmar för resten av sitt liv. Jag är bara riktigt rädd för vad som kommer att bli nästa steg?



Jag har inte så mycket på det när jag fick höra de men tankar sprang ifatt mig lite när jag alldeles nyligen gick in och kolla på Ginas blogg & såg att hon hade lagt upp en intervju som hon hade angående denna förskräckliga händelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0