so not ok

Beställer skorna, klänningen och koftan på måndag! :)

Just nu är jag inte på nå vidare humör. Har lust att bara explodera men de kan jag ju inte riktigt göra men fan vilken go lust jag har att göra de.

Bloggvärlden är kaos verkligen! Självklart får man ha egna åsikter och sådär men de kan ändå bli lite fel ibland. Folk börjar verkligen blir riktigt grova i orden. Många bloggare bråkar med varandra för att själva få något ut av de som i de vanligaste fallet då fler läsare. Många bloggare härmar varandra, då för de mesta att man härmar dom stora bloggarna.

Min bakgrund kommer ifrån någon som hade en blogg om L.C och min header är inspererad ifrån den också, men jag gjorde de självklart till något eget. Så de blir lite dubbel moral men jag tror ni förstår min poäng. Vilket kaos.. Börjar bli tråkigt för de bara är så fake hela tiden.

BTW.. Om ni har fler frågor eller att ni kanske vill att jag ska ta upp något speciellt i bloggen, vad som helst så är de bara att hojta till så gör jag så gott jag kan.

Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Diana

10 stycken höjdpunkter ifrån 2010?

10 stycken besvikelser ifrån 2010?

Är det något speciellt under 2010 som du ångrat/ångrar?

Är det något under 2010 som du helt enkelt velat göra men inte hunnit med?

Hur ska du fira nyårsafton 2010 - 2011 och hur firade du förra årets nyår?

Har du något nyårslöfte?

2010-12-05 @ 00:43:58
Postat av: fanny

skulle vara kul om du hade den där 30 dagars listan som en del bloggare har :)

2010-12-05 @ 09:50:29
Postat av: Helene Ek

30 dagars listan? :P

2010-12-06 @ 01:19:16
URL: http://heleneek.blogg.se/
Postat av: fanny

ja det är en fråga för varje dag i 30 dagar :) har sett den på lite olika bloggar :)

2010-12-06 @ 09:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0