äventyr

Hej väntasfulla läsare! Saknat mig? Jag har saknat er i alla fall. Jag håller på att lägga upp dom två videoinläggen vi fick ihop igår men de tar hur lång tid som helst men ni kommer få dom :) Vi kan börja med lite bilder och så.

Ja igår kom ju Kilian över och fick se hur de ser ut att bo någonstans i ingenstans. Vi lagade middag tillsammans och hade de hur bra som helst. Sen blev de självklart lite stress till bussen för att åka till Västerås och se Due Date. Den var hur sjukt jävla rolig som helst bara de att dom där fittorna bakom mig & Kilian skrek som grisar när dom skrattade! Fick mitt lilla bitch-fitt utbrott och härmade dom men dom fortsatte! RESPEKTEN, vart har den tagit vägen om jag får fråga?!

Efter bion var vi upp och tog något starkt att dricka på W&B, tog en cigg och pratade bara massa skit & dansade loss lite :) That's how u do it!




Sen la vi ansiktsmask :) & bara tog de hur lungt som helst, de behövde vi!



Kommer ett inlägg snart igen :) Kram så länga bästa läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0