varma kramar

Hoppas ni haft en underbar julafton, de har i alla fall jag. Alla som jag älskar mest och håller närmast hjärtat har varit samlade runt mig hela dagen. Hur underbart är inte de? Hade däremot ingen direkt julkänsla idag när jag vaknade. Så jag har varit lite tråkig om jag ska vara ärlig. Men maten var hur god som helst i och jag valda att äta lite i år så man slipper må illa i en vecka! Känner ni också så med julmaten?

Jag lägger inte upp nå bilder och så idag, fick inte tid att blogga igen försen nu och jag har inte kollat igenom alla bilder än. Ni får dom imorgon tror jag :) Nu ska jag gå och umgås lite sen ska jag bara ta de hur lungt som helst.. Imorgon ska jag ut med syster som är hemma ifrån Sthlm så får se hur mycket bloggande de blir imorgon.

Massa varma jul-kramar till er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0