vilken kväll

Vilken kväll...! Det var hur kul som helst på så många sätt & vis men de va också en hel del knas! Det var katastrofalt lång kö och jag betonar "ingen vip lista". Jag blev sönder mosad tsm med min moster. Folk som stog längra bak skrev, MOSA, tryck på.. Sen kände man hur man bara flög framåt! Jag säger de igen, VART FINNS RESPEKTEN!? Folk trängde sig från sidorna, seriöst sånna människor kan jag inte annat än att ogilla starkt!

När vi kom in så lugnade de ned sig.. Ah jo den här gången var de värt att stå och köa så himla länge men de va bara för att jag gick med min syster, gör aldrig om de igen. Vi fick stå på en plats hela kvällen för de gick inte att ta sig fram, men vi dansa fötterna av oss och hade de grymt ändå!

Efter en lång kväll stoppade jag en taxi och så åkte vi hem! Minnesvärd kväll.. Här har ni lite bilder :)

Jag & Syster!♥

Outfiten - pälsjackan & miu miu väskan som jag lånade av syster :)


Vet inte vad jag ska hitta på idag.. Vad gör ni? :) Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0