10.09

Lite om igår. Vi drack lite varm choklad för vi frös typ fortfarande, samtidigt som vi kollade fel och pratade lite smått.  De va trevligt och väldigt länge sen som vi umgicks så mycket. Drog med henne till min skola idag också, fan de va kaos imorse, båda helt döda. Sist jag kollade på klockan var den 02.00.

Hon sitter breve mig och gör någonting. Ska göra några fler övningar på de här programet vi jobbar i sen tänker jag sluta fan. Blev klar hur snabbt som helst plus att de va väldigt enkelt.

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wihohohohohoho åsnnna

2010-02-01 @ 10:10:58
URL: http://malinfredriksson.webblogg.se/
Postat av: helen

WOOP WOOP :) nu går vi

2010-02-01 @ 10:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0