11.28

God morgon alla fina läsare! Jag har nästan nyss vaknat har bara ätit frukost så nu kände jag att jag måste göra klart uppgiften som ska vara inne imorgon, kommer inte ta lång tid så jag kanske ger mig på lite andra uppgifter. Skönt att få de från axlarna så slipper man tänka på de om man får massa nya uppgifter.

Så kommer inte blir så mycket uppdatering idag heller eftersom jag inte vet vad jag ska göra efter jag pluggat. Kanske åker ut och kör en sväng eller tar en promenad, man vet aldrig. Det visar sig, fokuserar på de här nu bara.

Syster och hennes sambo och fästman eller hur man nu säger kom hit igår dom ska köpa en av våra bilar och de är den bilen jag kör i så nu kommer jag få köra i en liten skruttig bil och de vill jag inte så de blir nog inte mycket körning på länge eftersom jag kommer inte tåla den där bilen.

Jaja nej jag skriver ett inlägg när jag pluggat färdigt så får vi väl se vad jag kanske hittat på tills dess.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0