14.03

Vaknade ganska sent idag, närmare kl. 1 faktiskt men de va skönt att sova ut och så känner man sig lite piggare nu med förkylningen och så. När jag klev upp åt jag macka och sen drack jag en kopp te för att lugna halsen lite. Sen fick jag nå ryck och börja skotta och insåg att de skulle ta grymt lång tid, för jag tar så lite åt gången. Då drog jag fram snöslungan, blev klar efter typ 10 minuter kanske.

Nu är jag stolt, har gjort något bra idag ska väl göra lite mer. Plocka undan lite och sådär sen ska jag plugga på religionen också eftersom vi har prov imorgon.

Idag tror jag de inte kommer hända någonting speciellt eftersom de snöar hur mycket som helst ute och de går inte ta sig någonstans typ så får väl se men jag skriver nog senare på dagen eller ikväll.

Ha en bra dag fina läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0