14.14

Nu kommer ett mega bildras här. Se och njut!


Jag & Kristoffer :) Foto: Jennifer

Stefan & Jag ;) Foto: Jennifer

Jag & Anneli :) Foto: Jennifer

Jennifer, Kristoffer & Jag :)

Stefan & Kristoffer på modevisningen! Foto: Jag (båda bilderna)

Fick tråkigt nog ingen bild på Anneli, eller jo jag fick de men de är typ henne bakifrån och de känns inte som om jag vill lägga upp den men dom bilderna som Anneli & Jag tog är bra. Sen har jag hundratals videosar från gårdagens modevisning så kanske klipper ihop de till något jag vet inte får se om jag ens har nå program för de.


Madde :)

Jag & Madde :) Foto: Jag

Jennifer, Jag & Anneli. Foto: Madde

Jennifer, Jag & Madde :) Foto: Anneli

Det får bli de sista bilden. När Jag & Jennifer skulle gå ut så mötte vi på Anneli och Madde som också va påväg ut. Anneli ville gå ut och röka och de ville jag med så vi gick lite i förväg sen kom Jennifer och Madde efter. Stod utanför och pratade och sådär, verkligen hur trevliga som helst. Sen sa vi hejdå & tack för kvällen och gick vidare.

Underbar och oförglömlig kväll, finns inte ord för kvällen. Hade verkligen hur kul som helst!

Tack till Jennifer & Paradise gänget m.m! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0